"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
LONDRA – Consumul de ceai poate reduce riscul pentru bolile de inima si infarcturi dar numai daca nu este adaugat lapte in timpul fierberii ceaiului, au declarat recent savantii germani. Cercetarea a aratat ca ceaiul imbunatateste circuitul sanguin si abilitatea arterelor de a se relaxa, dar cercetatorii de la Spitalul Charite al Universitatii din Berlin din Mitte au descoperit ca laptele elimina efectul protectiv impotriva bolilor cardiovasculare . “Efectele benefice ale consumului de ceai negru sunt complet anulate de adaugarea laptelui,” a declarat dr. Verena Stangl, o cardiologa la acest spital. “Daca doriti sa consumati ceai pentru a va imbunatati sanatatea, trebuie sa il consumati fara lapte. Acest lucru este aratat clar de experimentele noastre,” a declarat ea la Reuters. (continuarea in Epoch Times Romania )
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »