Social

KFC: brand cu vedere din spatiu

Ken
tucky Fried Chicken experimenteaza: cea mai “intinsa” campanie, de aproximativ 8129 de metri patrati. Printr-o imagine gigant a Colonelului Sanders, KFC a devenit primul si cel mai vizibil brand din spatiu. Timp de “coacere”: 24 de zile. Kentucky Fried Chicken a facut debutul oficial a unei campanii globale masive care va fi promovata in mai bine de 14.000 de restaurante din peste 80 de tari, inclusiv 550 din Australia, in urmatorii cinci ani. Folosindu-se de toate elementele vizuale ale logo-ului, KFC va putea fi recunoscut de la design-ul restaurantelor si pana la advertising -ul realizat pentru ambalaje si uniforme. “KFC se vrea a fi cel mai recunoscut brand si cel mai iubit din intreaga lume. Ideea de portret gigant este una care completeaza reprezentarea globala a Colonelului si astfel ca intreg universul trebuie sa vada KFC ca noua imagine a viitorului”, a precizat Graham Allan, Presedintele al Yum Restaurants International, proprietar al Pizza Hut si Taco Bell. (continuarea in Wall-Street )
  •   2006-11-15
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din social

Sfatul expertului


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: O cariera de succes la varsta de 5 ani

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare