Social

Jeansi subacvatici de la Diesel

Spectacolul de prezentare a colectiei „Liquid Space“ de la Diesel este, probabil, cel mai „high-tech“ din istoria modei. Show-ul Diesel din 21 iunie in care a fost prezentata colectia primavara-vara 2008 din Florenta a fost unul dintre cele mai spectaculoase din ultimii ani. Holograme cu creaturi subacvatice gigantice care interactioneaza cu protagonistii humanoizi ai prezentarii, roboti reptilomorfi compusi din ceasuri si submarine umane au fost doar citeva dintre elementele spectacolului multimedia care nu au mai fost vazute niciodata pe catwalk. Conceptul prezentarii, „spatiul lichid“, a fost magistral ilustrat si animat timp de 17 minute intr-un ambient tridimensional pe care pina de curind nu l-am fi putut vedea decit in filmele de science fiction. Felul in care interactionau modelele reale si cele holografice, bestiarul subacvatic proiectat in spatiul conventional de podium si trimiterile la tehnofilie si tehnofetisism reprezinta una dintre cele mai revolutionare viziuni asupra unei prezentari de moda. Momentul in care o caracatita albastra, imensa, a aparut pe scena incolacindu-se in jurul modelelor, doar pentru a se metamorfoza ea insasi, la final, intr-un model hologramic care poarta ultimul model de jeansi marca Diesel a provocat reactii puternice in rindul publicului florentin obisnuit cu cele mai excentrice show-uri din lumea modei . La sfirsitul spectacolului, proiectiile video s-au transformat in citeva bule hologramice care au intrat in doua sticle goale asezate pe podium. Apoi Renzo Rosso, presedintele si fondatorul Diesel, a aparut, a ridicat cele doua sticle si a vaporizat in sala parfumul din sticle. Diesel este cel mai mare brand de jeans din Italia si colectia „Liquid Space“ pare sa fie una dintre cele mai promovate din istoria brandului. Renzo Rosso vorbeste despre acest spectacol ca despre o „calatorie prin spatiu si timp intr-o lume futuristica dominata de bioluminiscenta, cefalopozi gigantici, fiinte subacvatice futuriste si polipi misteriosi“. Tehnologia si impactul ei asupra felului in care ne reprezentam propria imagine au constituit intotdeauna o sursa de inspiratie pentru designeri. Alexander McQueen a avut o initiativa asemanatoare acum un an, cind s-a folosit de imaginea holografica a lui Kate Moss de la sfirsitul unui spectacol, dar nu se compara cu nebunia care a lasat italienii cu gura cascata saptamina trecuta. Karl Lagerfeld a avut prezentari live pe Internet ale spectacolelor sale, dar experimentele designerilor cu tehnologia n-au mers prea departe, cel putin pina la momentul in care a intrat Diesel in scena. Tot in aceasta directie s-au orientat si cei de la Calvin Kline cind au lansat parfumul pentru avatarurile din lumile virtuale gen Second Life , CKin2U.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea