Social

# GSK Romania #GSK #sanatate

GSK in Romania: Inovatia si investitiile raman obiectivele noastre: sase produse noi lansate si sprijinirea sistemului de sanatate din Romania

GSK Romania si-a reintarit angajamentul de a identifica, prin parteneriate valoroase, solutii pentru imbunatatirea sistemului de sanatate din Romania.  GSK in Romania, prin diviziile sale Pharma si Consumer Healthcare, a lansat in 2018 sase produse noi.

In cadrul evenimentului "GSK in Romania: o perspectiva despre istoricul si viitorul in sanatate" organizat joi, 21 iunie 2018, in parteneriat cu Ambasada Marii Britanii la Bucuresti, GSK si-a reintarit promisiunea de a fi unul dintre principalii promotori si sustinatori ai dezvoltarii sistemului de sanatate din Romania si de a continua investitiile in studiile de cercetare si dezvoltare din domeniul medical.

Excelenta Sa, domnul Paul Brummell, Ambasador al Regatului Unit al Marii Britanii si al Irlandei de Nord a declarat: "Sunt putine companii britanice care au luat decizia sa vina in Romania in urma cu aproape 30 de ani si care au investit constant in toata aceasta perioada, devenind chiar reper pentru industria pe care o reprezinta. Cred cu tarie in puterea dialogului si a parteneriatului pe termen lung si ma bucur sa vad ca GSK si-a asumat acest rol in Romania pentru sanatatea pacientului roman, dar si a sistemului medical local."

Business-ul GSK la nivel global se bazeaza pe transparenta si pe dorinta de a imbunatati calitatea vietii oamenilor. La nivel mondial, compania realizeaza acest lucru investind in cercetarea si dezvoltarea de produse farmaceutice inovatoare, vaccinuri si produse pentru tratarea si ingrijirea sanatatii. In 2018, GSK in Romania, prin diviziile sale Pharma si Consumer Healthcare, a lansat pe piata din Romania sase produse noi in ariile terapeutice HIV si boli rare (lupus), tratarea simptomelor racelii si gripei, ameliorarea simptomelor alergice, precum si in produse de ingrijire orala specializate.

In cadrul evenimentului, GSK Romania si-a reintarit angajamentul de a identifica, prin parteneriate valoroase, solutii pentru imbunatatirea sistemului de sanatate din Romania. Acesta are nevoie de noi abordari si interventii care sa aduca valoare si sa imbunatateasca sanatatea si bunastarea oamenilor, sa reduca povara pe termen lung a costurilor pentru sistemele de sanatate. in concordanta cu aceste obiective, GSK Romania va lansa in viitorul apropiat o platforma de comunicare si implicare - Healthcare+ - care isi propune sa ajute la promovarea asistentei medicale romanesti, progresand de la o abordare centrata pe costuri la una care are la baza valoarea adusa de tratamente inovatoare, de servicii medicale de calitate si preventie, reunind interesele tuturor actorilor din sistem si integrand principiile europene si globale. Noi, GSK Romania, vom contribui activ in facilitarea optimizarii sistemului de sanatate si a bugetului, in beneficiul pacientilor din Romania si al statului roman.

Dana Constantinescu, General Manager GSK Romania mentioneaza: "De aproape 30 de ani suntem alaturi de pacientii romani in cautarea celor mai bune solutii pentru nevoile lor de sanatate. stim ca un sistem bazat pe valoare si parteneriate puternice poate fi imbunatatit prin inovatie, responsabilitate si incredere. De aceea, ne propunem ca in fiecare an sa continuam investitiile in proiectele de educatie si preventie si sa fructificam resursele noastre globale in a investi si dezvolta amprenta noastra pe piata locala. Mai mult, ramanem una dintre din cele 20 de tari in care GSK raporteaza public rezultatele cercetarilor clinice care evalueaza medicamentele si vaccinurile - in ultimii sase ani am investit in Romania peste 15 milioane de euro in studii de cercetare si dezvoltare."

Sylwia Piankowska, General Manager GSK Consumer Healthcare Romania si Balcani completeaza: Cele doua divizii ale GSK implementeaza strategia globala a GSK in Romania cu un accent special pe inovatie si parteneriate. Cele 6 medicamente si produse inovatoare lansate in acest an folosesc expertiza stiintifica globala a GSK, bazata pe insight-urile locale si nevoile pacientilor si consumatorilor. Credem ca impactul pe care il putem avea in calitatea vietii romanilor nu poate exista fara parteneriate intre toti actorii din domeniul sanatatii in Romania.

In acelasi timp, obiectivul echipei GSK Romania este sa creasca nivelul de incredere pe care pacientii de pretutindeni o au in medici si in companii precum GSK, dezvoltand o cultura a transparentei. Aceasta este sustinuta si de modelul de business implementat de companie inca din 2014 in Romania, cand a schimbat modelul comercial traditional al companiilor farmaceutice, implementand imbunatatiri unice in industrie prin modul in care isi desfasoara activitatea. Aceste imbunatatiri au ca scop indeplinirea asteptarilor tot mai mari ale societatii legate de transparenta atat la nivelul organizatiilor cat si la nivel individual/personal.

 

GSK este una dintre cele mai importante companii din lume din domeniul sanatatii, care isi desfasoara activitatea cu misiunea de a-i ajuta pe oameni sa realizeze mai multe, sa se simta mai bine si sa traiasca mai mult. Obiectivul GSK este de a contribui, prin toate actiunile sale, la cresterea sperantei de viata a romanilor. Pentru mai multe informatii, va rugam sa vizitati www.gsk.ro.

Despre modelul de business al GSK: GSK Romania este singura companie farmaceutica din Romania care a mers dincolo de dezvaluirea transferurilor de valoare prin introducerea unor schimbari revolutionare in modelul sau de afaceri in ceea ce priveste colaborarea cu profesionistii si organizatiile din domeniul sanatatii.

De la 1 ianuarie 2014, GSK Romania a incetat toate platile directe catre profesionistii din domeniul medical si si-a asumat angajamentul de a promova o colaborare mai transparenta si mai echilibrata intre industria farmaceutica si partenerii din sectorul sanitar.

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea