"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Femeile insarcinate care iau zilnic multivitamine sunt supuse mai putin riscului de a naste copii cu greutate mica. Pentru o refacere cat mai rapida a organismului, ele trebuie sa continue acest obicei si la sase saptamani dupa nastere , arata un studiu publicat in „New England Journal of Medicine”, citat de Mediafax. La studiu au participat aproape 9.000 de femei ale caror sarcini erau cuprinse intre 12 si 27 de saptamani. O parte dintre acestea luau zilnic multivitamine (C, E si o varietate de vitamina B), in timp ce altora li se administra un placebo. Rezultatele: doar 18% dintre femeile care au luat multivitamine au nascut copii subponderali, in comparatie cu majoritatea celor care au luat un placebo. Cercetatorii au subliniat ca administrarea zilnica de multivitamine intareste sistemul imunitar si nivelul de hemoglobina din organismul mamelor, ceea ce duce la o mai buna dezvoltare a fatului.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »