Social

Ghid republican de ademenire electronica a tinerilor americani

Comi
tetul Republican Senatorial de Campanie a lansat un ghid de Internet pentru realizarea de bloguri menite sa aduca voturile tinerilor in 2008. Lansatori de bombe si razboaie, intepeniti in costume, politicieni rigizi - imaginea pe care vor republicanii sa o corecteze in ochii votantilor tineri cu ajutorul blogurilor. Dar nu e chiar asa de simplu, pentru ca republicanii seriosi nu prea stiu cum sa jongleze cu bitii intr-un mod atractiv pentru tineri. Aici intervine ghidul care are nu mai putin de 39 de pagini si cuprinde tot felul de ponturi si „smecherii“ de PR pentru candidatii republicani care vor sa cistige alegerile si pe net, furind electoratul tinar al democratilor. Lectia numarul unu in ghid este: „YouTube poate ridica si prabusi oameni politici”. Tocmai pe acest site si pe bloguri, sustine in ghid un senator republican din Nevada, trebuie dusa ofensiva impotriva democratilor. Lectia numarul doi porneste de la un avertisment: candidatul republican trebuie sa porneasca mereu de la premisa ca in fiecare clipa a vietii sale si in cele mai ciudate ori intime locuri poate fi filmat si inregistrat, dintr-un colt nebanuit, pentru ca ulterior sa ajunga de risul lumii pe YouTube. Asadar recomandarea este - “Poarta-te mereu ca si cum ai fi intr-o emisiune tv ”. In plus, oamenii de campanie au primit instructiuni ferme sa-si filmeze candidatii republicani in toate ipostazele ca sa demonstreze ca sint si ei oameni, adica tocmai ce rivnesc americanii, potrivit sondajelor - politicieni la care se pot raporta. Dar acest reality show electoral poate juca feste, mai ales cind actorii principali sint republicani extrem de bogati. Cam greu sa se identifice cu un astfel de candidat un american locuitor de rulota, cind vede, sa zicem, minunata familie ideala a unui candidat republican balacindu-se intr-o piscina. Lectia numarul trei presupune o ruptura de metodele prafuite: „Lasa-te de obiceiul de a regiza scurgeri de informatii defaimatoare la adresa contracandidatilor prin redactiile ziarelor!”. Ghidul spune clar ca dezvaluirile trebuie facute pe bloguri in sectiunea de stiri, pentru ca asta poate crea adevarate electrosocuri publicitare in retea si influenteaza publicul tinar.
  •   2007-06-20
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din social

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Cosmina Marinescu: Cum sa-l inveti pe copilul tau valoarea banilor

Expertul Acasa.ro, Cosmina Marinescu, consilier financiar

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului