"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Consumul de multe fructe si legume precum si consumul de peste, ar putea ajuta la mentinerea plamanilor si a inimii barbatilor intr-o stare sanatoasa, arata un nou studiu. A fost cu 50% mai putin probabil ca barbatii care au urmat o dieta apropiata de acest ideal “mediteranian” sa dezvolte boli la plamani decat cei ale caror diete se indeparteaza de acest tipar, au descoperit dr. Raphaelle Varraso de la Scoala Harvard de Sanatate Publica din Boston si colegii sai. Dar cei care consuma cele mai “vestice” diete – insemnand o multime de grane rafinate, carne afumata sau conservata sau carne de vita , deserturi, dulciuri si cartofi prajiti – au fost de cel putin 4 ori mai expusi riscului pentru dezvoltarea de afectiuni pulmonare . Fructele si pestele au fost legate de o functionare mai buna a plamanului si de un risc mai scazut pentru boli pulmonare cronice obstructive (BPCO), raporteaza Varraso si colegii ei in raportul din Jurnalul Thorax. Pentru a intelege cum poate influenta dieta, ca un intreg, sanatatea plamanilor ei au monitorizat 41.917 de participanti la Studiul Profesionistilor in Sanatate intre 1986 si 1998. (continuarea in Epoch Times Romania )
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »