"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Dieta alimentara bogata in fibre (30 de grame zilnic) reduce la jumatate riscul de aparitie a cancerului la san, este concluzia unui studiu realizat de cercetatorii britanici si publicat in "International Journal of Epidemiology". Fibrele alimentare, prezente in paine, cereale integrale , dar si in legume si fructe, protejeaza femeile tinere impotriva cancerului la san, dar nu are efect in cazul celor aflate la menopauza. Printre posibilele explicatii se numara faptul ca alimentele cu continut mare de fibre sunt bogate in vitamine, zinc si antioxidanti. O a doua explicatie este faptul ca acestea controleaza glicemia, variatiile de nivel de zahar in sange putand provoca aparitia cancerului. Cea de-a treia explicatie este ca fibrele reduc nivelul hormonilor la femeile tinere.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »