"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Renuntarea la dulciuri si evitarea suplimentelor vitaminice ar putea sa ne ajute sa traim mai mult, sustin cercetatorii germani. Oamenii de stiinta au descoperit ca restrictionarea glucozei, adica zaharul din unele alimente, cum ar fi dulciurile, care este o sursa primara de energie pentru corp, scoate in evidenta un proces care extinde speranta de viata cu pana la 25 la suta. Studiul german a fost efectuat pe viermi. Cheia a fost de a mari nivelul radicalilor liberi, molecule instabile care pot afecta organismul si de care oamenii incearca adesea sa scape prin consumul de alimente sau bauturi bogate in antioxidanti, cum ar fi vitamina E, sustin cercetatorii in studiul publicat in revista Cell Metabolism. Restrictionarea glucozei, mai intai, a dat un impuls viermilor sa produca mai multi radicali liberi , dar apoi, in mod rapid, acestia au construit un sistem de aparare de durata impotriva acestor molecule, a explicat Michael Ristow, endocrinolog la University Jena si la Institutul German de Nutritie Umana, care a condus studiul. Acesta a mai spus ca organismul are nevoie de glucoza, dar un aport prea mare s-a dovedit a fi nesanatos. Oamenii de stiinta stiu de mai mult timp ca restrictionarea aportului de calorii la viermi si maimute maresc longevitatea, iar prezentul studiu a urmarit efectele glucozei. De asemenea, studiul a punctat pentru prima data un posibil motiv pentru care antioxidantii pot face mai mult rau decat bine. Echipa germana a folosit o substanta chimica pentru a bloca abilitatea viermilor de a procesa glucoza, lucru care le-a prelungit viata acestora cu pana la 25 la suta, echivalentul a 15 ani, in cazul oamenilor. Cercetatorii au constatat ca antioxidantii si vitaminele datele unor viermi au anulat anumite efecte prin neutralizarea radicalilor liberi si prevenirea organismului de genera propriul sistem de aparare impotriva acestor molecule. Oamenii de stiinta germani au mai spus ca ultimele descoperiri sugereaza ca folosirea extinsa a antioxidantilor ca suplimente alimentare pot exercita efecte nedorite. Aboneaza-te la Newsletter-ul de Sanatate Acasa.ro ca sa afli cum iti mentii sanatatea si frumusetea.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »