Social

Europenii şi cumpărăturile

Locuitorii bătranului continent au cheltuit 355 miliarde de euro , în 2004, pe articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte, scrie un număr recent al cotidianului american "The Wall Street Journal". Ziarul, care i-a chestionat pe europeni cu privire la comportamentul lor la cumpărături, relevă că bărbaţii şi femeile nu sunt chiar atat de diferiţi în materie pe cat s-ar dori să se creadă. Potrivit sondajului, principalul motiv de a cumpăra este "nevoia", în timp ce purtarea unei "mărci renumite" este cea mai puţin importantă raţiune a acestui act. Ancheta prezintă unele surprize, dar confirmă şi anumite stereotipuri. Astfel, "germanii şi austriecii cumpără cand le dă ghes inima, turcii sunt interesaţi de solduri , ruşii evită marfa chinezească, grecii adoră să meargă la cumpărături, iar francezii sunt nepăsători faţă de ultima tendinţă a modei".

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea