Social

Disney lanseaza un scaun de plus de lux

Disn
ey Consumer Products, divizia Walt Disney de produse de larg consum , se extinde pe piata bunurilor de lux, prin lansarea unui scaun intr-o editie limitata de 25 de bucati. Scaunul lux face parte din strategia companiei de a dezvolta noi produse in parteneriat cu casa de moda italiana Dolce&Gabbana. Parteneriatul intre cele doua companii se desfasoara de trei ani. Compania s-a concentrat in ultimii ani pe sectorul produselor destinate adultilor, avand la baza asemanarea cu personajele de desene animate . Scaunul in editie limitata, al carei pret nu a fost precizat, face parte din primul val al strategiei pe termen lung al Disney Consumer Products. Un prim pas a fost facut in 2002, odata cu lansarea tricourilor "vintage Mickey " (tricouri cu imaginea Mickey Mouse din perioada interbelica).
  •   2007-03-05
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din social

Sfatul expertului


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expert Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Criteriile de alegere a unui laptop

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare