"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Persoanele care adopta dieta mediteraneana, bogata in fructe, legume si nuci, prezinta cu 50% mai putine riscuri de a dezvolta boli pulmonare grave precum emfizemul sau bronsita, potrivit unui studiu realizat in Franta si publicat in revista stiintifica Thorax, informeaza bbc.co.uk. Specialistii sint de parere ca maladiile pulmonare, grupate sub termenul de boala pulmonara obstructiva cronica, se vor situa pe locul al treilea in topul bolilor letale in lume pina in 2020. La studiul realizat de cercetatorii de la Institutul Inserm au participat aproximativ 43.000 de barbati care au fost monitorizati timp de 12 ani. S-a descoperit ca persoanele care au adoptat o dieta bogata in fructe, legume, cereale si peste, bogata in antioxidanti , au redus la jumatate riscul de inflamare a tesuturilor pulmonare. In acelasi timp, o dieta bogata in zaharuri si nitrati , prezenti in alimentele procesate, a fost asociata cu aparitia unor disfunctionalitati ale plaminilor. Barbatii care au adoptat o dieta bogata in alimente procesate, zaharuri rafinate si carne rosie, au prezentat de patru ori mai multe riscuri de a dezvolta maladii pulmonare.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »