"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Consumul unor alimente traditionale mediteraneene, multe legume, fructe, peste si mai putine produse animale, pare sa reduca riscurile bolilor cardiace si poate fi benefic pentru bolnavii diabetici, se arata intr-un studiu australian. Cercetarea efectuata de oamenii de stiinta de la Universitatea Monash din Melbourne a implicat peste 40.000 de persoane, femei si barbati, cu varste intre 40 si 69 de ani. Medicii au constatat ca cei care tineau o dieta mediteraneana aveau un risc cu 30% mai scazut de a deceda din cauza unei boli cardiovasculare . Specialistii au subliniat ca dieta mediteraneana poate fi cea mai benefica pentru persoanele cu diabet.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »