Recomandarea saptamanii

Castiga accesorii personalizate Men In Black 3

Castiga accesorii personalizate Men In Black 3
"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.

Vremea in Bucuresti

25° C

Min.:19° C

Max.:25° C

senin

Dieta creierului

Categorii: Social
Marime text Minus_h Plus_h  
creier mesaje subliminale
Doctorul Jean Marie Bourre este membru al Academiei de Medicină din Franţa şi autorul volumului "La nouvelle dietetique du cerveau", apărut la Editura "Odile Jacob". El semnalează consecinţele lipsei de iod, seleniu, vitaminele D, B12 şi acizi graşi omega 3 asupra sănătăţii creierului, într-un număr din martie al Paris Match. Jean Marie Bourre face referire la un studiu prezentat în revista Lancet, care avertizează că există o legătură directă între coeficientul de inteligenţă înregistrat la copii şi cantitatea de peşte pe care mamele au mancat-o în timpul sarcinii. Rezultatele studiului efectuat în SUA sunt o replică la alte studii potrivit cărora femeia ar trebui, dimpotrivă, să renunţe, în perioada sarcinii, la peşte, mai ales la ton, pentru a se proteja de acumulările de mercur descoperite în unele specii de peşte. Depresii , boala Alzheimer În favoarea consumului de peşte sunt şi datele statistice. În ţările unde peştele şi fructele de mare sunt la loc de cinste în meniurile zilnice, depresiile şi demenţa de tip Alzheimer sunt în scădere. Studiile indică o scădere cu 15% pană la 20% a cazurilor de depresie. Jean Marie Bourre spune că suplimentele alimentare nu pot acoperi deficitul de acizi graşi omega 3, vitamina B12, iod. Deoarece aceste elemente care lipsesc organismului sunt mai valoroase în stare naturală. Compensarea deficitului prin administrarea de suplimente alimentare nu aduce aceleaşi beneficii ca alimentele bogate în aceste elemente. (continuarea in Jurnalul National )
Autor:
Sursa: Jurnalul National
Data: 2007-04-17
Print_icon Email_icon   Facebook_icon   Twitter_icon   Delicious_icon   Ym_icon  
Voteaza: 
Lloop-icon Vizualizari: 729 Lstar-icon Rating: 0
Adauga comentariul tau la articolul "Dieta creierului"
Sau
Logeaza-te pe facebook pentru a posta comentariul
Va rugam completati E-mail valid.
Va rugam completati Nume.
Va rugam completati E-mail valid.
Reset
Cei care au citit "Dieta creierului" au citit si :
Bacalaureat 2012: Incep inscrierile

Bacalaureat 2012: Incep inscrierile

In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Plimbari gratuite pe lacul Herastrau, luni si marti

Plimbari gratuite pe lacul Herastrau, luni si marti

Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »
Statuie  reprezentativa pentru barbatii romani, cu ocazia Zilei Barbatului

Statuie reprezentativa pentru barbatii romani, cu ocazia Zilei Barbatului

In parcul "Lumea Copiilor" din Bucuresti, chiar de Ziua Barbatului (5 mai), ar putea fi ridicata o statuie citeste mai departe »
Ce se intampla acum pe site
Cum sa il determini pe sef sa te placa
anonim a comentat la articolul Cum sa il determini pe sef sa te placa

acum 2 ore, 58 minute, 21 secunde

Cum sa il determini pe sef sa te placa
anonim a comentat la articolul Cum sa il determini pe sef sa te placa

acum 3 ore, 1 minute, 19 secunde

Angajatii ar putea merge in vacanta de Paste cu tichete de vacanta de la angajator
anonim a comentat la articolul Angajatii ar putea merge in vacanta de Paste cu tichete de vacanta de la angajator

acum 7 ore, 44 minute, 19 secunde