Recomandarea saptamanii

Castiga accesorii personalizate Men In Black 3

Castiga accesorii personalizate Men In Black 3
"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.

Vremea in Bucuresti

25° C

Min.:19° C

Max.:25° C

senin

Dieta bogata in fibre previne cancerul la san

Categorii: Social
Marime text Minus_h Plus_h  
225x169
O dieta alimentara bogata in fibre poate reduce la jumatate riscul de aparitie a cancerului la san, este concluzia unui studiu realizat de o echipa de cercetatori britanici si publicat in International Journal of Epidemiology. Dieta bogata in fibre (prezente in cantitati deloc neglijabile in paine, cereale integrale , fructe si legume) poate proteja femeile tinere impotriva cancerului la san, dar, din pacate, nu are efect in cazul femeilor la menopauza . Dupa ce au monitorizat 35.000 de femei vreme de sapte ani, cercetatorii de la Universitatea din Leeds au sugerat ca femeile trebuie sa consume zilnic cel putin 30 de grame de fibre pentru ca dieta sa dea rezultat. Profesorul Janet Cade, coordonatorul echipei, a declarat ca acesta este primul studiu care demonstreaza clar efectul protector al fibrelor in cazul femeilor tinere. Tot el spune ca inca nu a reusit sa dezlege misterul acestui fenomen. Printre posibilele explicatii se numara faptul ca alimentele cu continut mare de fibre sunt bogate in vitamine, zinc si alti nutrienti care au proprietati antioxidante. O a doua explicatie este faptul ca acestea controleaza glicemia, acele variatii ale nivelului de zahar in sange care pot duce la aparitia cancerului. Cea de-a treia explicatie ar fi ca fibrele reduc nivelul de hormoni la femeile tinere. Numai in Marea Britanie cancerul mamar ucide peste 13.000 de femei in fiecare an.
Autor:
Sursa: Libertatea
Data: 2007-03-18
Print_icon Email_icon   Facebook_icon   Twitter_icon   Delicious_icon   Ym_icon  
Voteaza: 
Lloop-icon Vizualizari: 814 Lstar-icon Rating: 0
Adauga comentariul tau la articolul "Dieta bogata in fibre previne cancerul la san"
Sau
Logeaza-te pe facebook pentru a posta comentariul
Va rugam completati E-mail valid.
Va rugam completati Nume.
Va rugam completati E-mail valid.
Reset
Cei care au citit "Dieta bogata in fibre previne cancerul la san" au citit si :
Bacalaureat 2012: Incep inscrierile

Bacalaureat 2012: Incep inscrierile

In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Plimbari gratuite pe lacul Herastrau, luni si marti

Plimbari gratuite pe lacul Herastrau, luni si marti

Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »
Statuie  reprezentativa pentru barbatii romani, cu ocazia Zilei Barbatului

Statuie reprezentativa pentru barbatii romani, cu ocazia Zilei Barbatului

In parcul "Lumea Copiilor" din Bucuresti, chiar de Ziua Barbatului (5 mai), ar putea fi ridicata o statuie citeste mai departe »
Ce se intampla acum pe site
Cum sa il determini pe sef sa te placa
anonim a comentat la articolul Cum sa il determini pe sef sa te placa

acum 2 ore, 57 minute, 6 secunde

Cum sa il determini pe sef sa te placa
anonim a comentat la articolul Cum sa il determini pe sef sa te placa

acum 3 ore, 4 secunde

Angajatii ar putea merge in vacanta de Paste cu tichete de vacanta de la angajator
anonim a comentat la articolul Angajatii ar putea merge in vacanta de Paste cu tichete de vacanta de la angajator

acum 7 ore, 43 minute, 4 secunde