"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Oamenii de stiinta de la Institutul de cercetare Rowett, Aberdeen, Anglia, au descoperit ca exista o legatura intre consumul de carbohidrati si productia unui acid gras, "butirat", care protejeaza organismul impotriva cancerului colonorectal, informeaza telegraph.co.uk. Potrivit acestora, dietele sarace in carbohidrati, de tipul dietei Atkins , provoaca scaderea de patru ori a numarului de bacterii care produc acest acid utilizat la distrugerea celulelor canceroase. "Pe termen lung , este posibil ca acest tip de diete sa provoace cancer colonorectal. Aceasta este o boala care poate fi prevenita si exista probe concrete ca o dieta saraca in carbohidrati contribuie la cresterea riscului aparitiei ei", a declarat Harry Flint, profesorul coordonator al studiului.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »