Recomandarea saptamanii

Castiga accesorii personalizate Men In Black 3

Castiga accesorii personalizate Men In Black 3
"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.

Vremea in Bucuresti

25° C

Min.:19° C

Max.:25° C

senin

Dieta alimentara din Epoca de Piatra previne diabetul

Categorii: Social
Marime text Minus_h Plus_h  
225x169
Dieta alimentara a oamenilor din Epoca de Piatra poate preveni instalarea diabetului de tipul II, potrivit unui studiu realizat de o echipa de cercetatori din Suedia, informeaza The Sun. In Epoca de Piatra, alimentatia oamenilor era formata in principal din fructe, nuci, legume, carne slaba si peste. Cerealele, produsele lactate, grasimile si zaharurile rafinate, care furnizeaza majoritatea caloriilor in dieta moderna, au devenit alimente de baza abia dupa ce oamenii au inceput sa faca agricultura, in urma cu 9.000 de ani in urma. Cercetatorii de la Universitatea din Lund, Suedia, au monitorizat timp de 12 saptamini doua grupuri de pacienti cu intoleranta la glucoza. La voluntarii din primul grup, care au adoptat alimentatia oamenilor pesterilor, nivelul de zahar din singe asociat carbohidratilor a scazut cu 26%. La sfirsitul celor 12 saptamini, acesti voluntari aveau o glicemie situata in limitele normale. La pacientii care si-au mentinut dieta clasica recomandata persoanelor cu intoleranta la glucoza, compusa din cereale integrale , produse lactate cu continut redus de grasimi, fructe, legume si grasimi nesaturate , nu s-a inregistrat o variatie semnificativa a glicemiei. Profesorul Staffan Lindeberg, coordonatorul studiului, este de parere ca pentru a trata diabetul de tipul II este eficienta evitarea anumitor alimente moderne. Diabetul de tip II, o boala destul de raspindita in acest moment, este rezultatul combinatiei dintre niste tulburari genetice, o dieta alimentara nesanatoasa si lipsa de exercitii fizice. Persoanele bolnave de diabet de tip II risca sa sufere din cauza accidentelor vasculare si cerebrale, disfunctionalitatii rinichilor, orbire si pierderea membrelor.
Autor:
Sursa: 7 Plus
Data: 2007-07-03
Print_icon Email_icon   Facebook_icon   Twitter_icon   Delicious_icon   Ym_icon  
Voteaza: 
Lloop-icon Vizualizari: 439 Lstar-icon Rating: 0
Adauga comentariul tau la articolul "Dieta alimentara din Epoca de Piatra previne diabetul"
Sau
Logeaza-te pe facebook pentru a posta comentariul
Va rugam completati E-mail valid.
Va rugam completati Nume.
Va rugam completati E-mail valid.
Reset
Cei care au citit "Dieta alimentara din Epoca de Piatra..." au citit si :
Bacalaureat 2012: Incep inscrierile

Bacalaureat 2012: Incep inscrierile

In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Plimbari gratuite pe lacul Herastrau, luni si marti

Plimbari gratuite pe lacul Herastrau, luni si marti

Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »
Statuie  reprezentativa pentru barbatii romani, cu ocazia Zilei Barbatului

Statuie reprezentativa pentru barbatii romani, cu ocazia Zilei Barbatului

In parcul "Lumea Copiilor" din Bucuresti, chiar de Ziua Barbatului (5 mai), ar putea fi ridicata o statuie citeste mai departe »
Ce se intampla acum pe site
Cum sa il determini pe sef sa te placa
anonim a comentat la articolul Cum sa il determini pe sef sa te placa

acum 2 ore, 56 minute, 28 secunde

Cum sa il determini pe sef sa te placa
anonim a comentat la articolul Cum sa il determini pe sef sa te placa

acum 2 ore, 59 minute, 26 secunde

Angajatii ar putea merge in vacanta de Paste cu tichete de vacanta de la angajator
anonim a comentat la articolul Angajatii ar putea merge in vacanta de Paste cu tichete de vacanta de la angajator

acum 7 ore, 42 minute, 26 secunde