"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Sa incluzi mai mult cupru in dieta zilnica poate fi bine pentru inima, potrivit cercetatorilor de la University of Louisville Medical Center. Studiile lor au arata ca daca administrezi suplimente de cupru la cobai, usurezi stresul asupra inimii prin prevenirea hipertrofiei cardiace. Studiul a fost publicat pe 5 martie in The Journal of Experimental Medicine. Cantitatea insuficienta de cupru este asociata cu cresterea nivelurilor de colesterol, formarea de cheaguri, si bolile de inima. Studiul a relevat ca alimentand cobai cu cupru, acest lucru a usurat bolile de inima si a restaurat o functie buna cardiaca, chiar si cand inima animalului a fost stresata in continuare. Soarecii stresati carora nu li s-a administrat suplimente de cupru au facut insuficienta cardiaca . Dieta bogata in cupru a crescut productia unei proteine care promoveaza cresterea unor noi vase de sange , desi modul in care aceasta proteina poate ajuta la recuperarea functiei inimii nu este inca foarte clar. Echivalentul uman al dozei benefice folosite in studiu este de 3 mg/zi. Doza zilnica recomandata in prezent la oameni este totusi de 0,9 mg/zi. Cresterea dozei de cupru zilnice, mai ales la cei care sunt predispusi la boli de inima , poate fi o cale eficienta de a reduce rata de mortalitate asociata cu astfel de boli.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »