Recomandarea saptamanii

Castiga accesorii personalizate Men In Black 3

Castiga accesorii personalizate Men In Black 3
"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.

Vremea in Bucuresti

23° C

Min.:20° C

Max.:23° C

partial innorat

Copiii hraniti cu mult fast-food au IQ mai mic

Categorii: Social
Marime text Minus_h Plus_h  

O cercetare britanica a dovedit ca o nutritie sanatoasa ajuta dezvoltarea intelectului copiilor. Copiii hraniti cu mult fast food si dulciuri in exces pana la 3 ani au IQ-ul Mai mic cu pana la 5 puncte fata de cei care au mancat legume, fructe si mancare gatita in casa.

Studiul, realizat de cercetatorii de la Universitatea in Bristol, avertizeaza asupra pericolelor alimentatiei cu multe dulciuri si pizza pentru copiii mici.

Copiii hraniti cu mancare sanatoasa , salate, fructe si mancare gatita au avut, in medie, la varsta de 8 ani, un IQ mai mare decat cei a caror alimentatie a includ muli biscuiti, napolitane si pizza.

"La 3 ani dezvoltarea creierului incetineste si de aceea dupa aceasta varsta dieta nu mai este atat de importanta. Asta nu inseamna ca acum nu trebuie sa-i mai dai copilului tau niciodata pizza sau chipsuri, dar trebuie sa aveti grija ca aceste alimente sa nu domine dieta", a explicat Pauline Emmet, unul dintre cercetatori, citata de Gandul.info.

Serban Damian , nutritionist roman, spune ca abundenta de mancare junk food in primii ani de viata nu ofera copiilor nutrientii necesari pentru o dezvoltare armonioasa.

"Nu este, neaparat, o legatura intre ideea de mancare proasta de tipul "fast-food" sau "junk-food" si nivelul de inteligenta al copiilor. Nu esti prost doar pentru ca mananci la fast-food, dar este posibil sa ai probleme pentru ca mancarea de tipul acesta este una foarte dezechilibrata si nu ofera copiilor acei nutrienti absolut necesari pentru o dezvoltare sanatoasa, inclusiv la nivel cerebral. In schimb, copiii care beneficiaza de o alimentatie corecta, echilibrata, atunci si intelectul lor se va dezvolta conform potentialului pe care il au.

In schimb, daca alimentatia este de proasta calitate, atunci si sansele lui de a se dezvolta intelectual sunt mai mici. In sensul acesta se poate spune ca intelectul lor nu-si va atinge potentialul, ceea ce se va rasfrange in viata de adult, pentru ca este clar ca in primii trei ani de viata creierul se dezvolta intr-un ritm mult accelerat, si, in plus, se dezvolta anumite parti care, ulterior, nu mai au parte de acelasi ritm de dezvoltare", a explicat Damian pentru Gandul.info.

Produse recomandate
Autor: F. Laurentiu
Data: 2011-02-09
Print_icon Email_icon   Facebook_icon   Twitter_icon   Delicious_icon   Ym_icon  
Voteaza: 
Lloop-icon Vizualizari: 985 Lstar-icon Rating: 0
Adauga comentariul tau la articolul "Copiii hraniti cu mult fast-food au IQ mai mic"
Sau
Logeaza-te pe facebook pentru a posta comentariul
Va rugam completati E-mail valid.
Va rugam completati Nume.
Va rugam completati E-mail valid.
Reset
Cei care au citit "Copiii hraniti cu mult fast-food au IQ..." au citit si :
Bacalaureat 2012: Incep inscrierile

Bacalaureat 2012: Incep inscrierile

In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Plimbari gratuite pe lacul Herastrau, luni si marti

Plimbari gratuite pe lacul Herastrau, luni si marti

Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »
Statuie  reprezentativa pentru barbatii romani, cu ocazia Zilei Barbatului

Statuie reprezentativa pentru barbatii romani, cu ocazia Zilei Barbatului

In parcul "Lumea Copiilor" din Bucuresti, chiar de Ziua Barbatului (5 mai), ar putea fi ridicata o statuie citeste mai departe »
Ce se intampla acum pe site
Angajatii ar putea merge in vacanta de Paste cu tichete de vacanta de la angajator
anonim a comentat la articolul Angajatii ar putea merge in vacanta de Paste cu tichete de vacanta de la angajator

acum 51 minute, 39 secunde

Statistica: Peste 3,5 milioane de romani au parasit tara in ultimii 40 de ani
Anca a comentat la articolul Statistica: Peste 3,5 milioane de romani au parasit tara in ultimii 40 de ani

acum 2 ore, 20 minute, 53 secunde

Cum sa il determini pe sef sa te placa
anonim a comentat la articolul Cum sa il determini pe sef sa te placa

acum 3 ore, 32 minute, 59 secunde