"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
O diminuare pe termen lung a cantităţii de sare din alimentaţie ar putea permite reducerea cu 25% a riscului unui accident cardiovascular (atac, infarct...), potrivit unui studiu publicat vineri de revista medicală britanică British Medical Journal, relatează AFP. Peste 3.000 de adulţi cu varste cuprinse între 30 şi 54 de ani care sufereau de pre-hipertensiune (tensiune încă normală în partea superioară a scalei, apropiindu-se de 14/9) şi de probleme cu greutatea au fost recrutaţi în anii '90. Jumătate dintre ei au fost invitaţi să reducă cu 25-35% aportul de sare pe o perioadă cuprinsă între 18 luni şi patru ani, în timp ce ceilalţi (grupul de control) şi-au păstrat alimentaţia obişnuită. Pacienţii care au scăzut consumul de sare şi-au redus riscul de a suferi de probleme cardiovasculare cu 25-30% în primii 10-15 ani şi riscul de a muri cu 20%, potrivit studiului efectuat între 2000 şi 2005. Informaţiile adunate, în special prin chestionare trimise pacienţilor şi consultarea dosarelor medicale, au privit 2.415 participanţi (77% din total), dintre care 200 au suferit accidente cardiovasculare (infarct, accident vascular cerebral...) mortale sau nu. Dupa analiza rezultatelor, Nancy Cook de la Harvard Medical School, Boston, SUA) şi colegii săi au ajuns la concluzia că reducerea aportului de sare, deja cunoscută pentru reducerea tensiunii arteriale şi prevenirea hipertensiunii, 'ar putea să reducă, de asemenea, pe termen lung riscul de boli cardiovasculare '.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »