"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Un studiu ofera cele mai bune dovezi existente pana in prezent potrivit carora consumul de alimente tip fast food te ingrasa. In randul celor aproape 3.400 de adolescenti care au participat la un studiu pe termen lung, fiecare masa suplimentara de tip fast food consumata in fiecare saptamana s-a corelat cu o crestere substantiala in indexul masei corporale (IMC), au descoperit dr. Barry M. Popkin de la Universitatea din North Carolina din Chapel Hill si colegii sai. “Este un efect mare,” a declarat dr. Popkin intr-un interviu la Reuters Health. “Este un efect suficient de mare pentru a deveni diabetic. ” Alimentele consumate in oras reprezinta pana la 42% din consumul de calorii al americanilor, au scris Popkin si colegii sai in raportul publicat in Jurnalul American de Nutritie Clinica. Desi cresterea consumului de alimente la restaurante si fast-food -uri a coincis cu cresterea obezitatii, adauga ei, nu este clar daca acesta este un factor decisiv . (continuarea in Epoch Times Romania )
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »