"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Consumul de lapte natural pare sa reduca riscul pentru astm si alergie , conform descoperirilor unui studiu european. “Toti copii care beau lapte nepasteurizat de la ferma si consuma alte produse lactate de ferma au prezentat acelasi nivel de protectie impotriva astmului si a alergiilor, indiferent daca ei traiesc sau nu la ferma,” a declarat autorul sef al studiului dr. Marco Waser de la Universitatea Basel din Elvetia. Beneficiile au fost cele mai ridicate cand consumul de lapte natural a inceput in timpul primului an de viata, a adaugat el. Descoperirile, care apar in Jurnalul de Alergie Clinica si Experimentala, sunt bazate pe un studiu aplicat asupra a 14.893 de copii, cu varste cuprinse intre 5 si 13 ani, care au fost selectati din comunitatile rurale, suburbane sau de la fermele de pe cuprinsul Europei. Consumul de alimente a fost determinat prin chestionare adresate parintilor. (continuarea in Epoch Times Romania )
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »