"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Consumul de carne rosie, bine stropita cu alcool, poate duce la aparitia cancerului, arata un studiu al cercetatorilor de la Institutul Mondial de Studiu al Cancerului. Adeptii carnii prelucrate sub diverse forme, cum sunt mezelurile, cremvurstii, carnatii, sunca, au risc crescut de a se imbolnavi de cancer la intestine , de aceea oamenii ar trebui sa le evite pe cat posibil. Bauturile alcoolice au, de asemenea, o stransa legatura cu cancerul de gura, esofag si san. Consumul de carne rosie recomandat oamenilor este de aproximativ 500 de grame pe saptamana, evitand insa pe cat posibil carnea care contine conservanti , este concluzia studiului desfasurat pe 7.000 de bolnavi de cancer din intreaga lume, carora li s-a analizat dieta zilnica. Aboneaza-te la Newsletter-ul de Sanatate Acasa.ro ca sa afli cum iti mentii sanatatea si frumusetea.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »