"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Consumul acestor bauturi afecteaza mai mult femeile decat barbatii. Cola dauneaza oaselor, dintilor si pune in pericol silueta, arata ultimul studiu publicat in "The American Journal of Clinical Nutrition", citat de publicatia britanica "The Times". Afectate sunt in special femeile. Bautoarele inraite, la pamant cu densitatea osoasa Patru cani de cola pe saptamana inseamna mult, spun cercetatorii. Aceasta cantitate mareste riscul de fracturi, predispuse fiind mai ales persoanele intre 16 si 60 de ani. Medicul Katherine Tucker , de la Centrul de Cercetare in Nutritie si Anti- imbatranire din Boston (SUA), a urmarit timp de cinci ani obiceiurile de consum in cazul unui numar de 1.400 de femei si a constat ca bautoarele inraite de cola aveau densitatea osoasa de 4,5a mai mica decat cele care consumau mai rar astfel de racoritoare . Femeile investigate au avut intre 29 si 83 de ani. (continuarea in Evenimentul Zilei )
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »