"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Consumul cotidian de care contin diminueaza densitatea minerala osoasa la femeile adulte. Aceasta este concluzia unui studiu al cercetatorilor de la Universitatea Tufts din Massachussets (SUA). Se cunostea riscul crescut al copiilor care beau zilnic de a suferi fracturi din cauza oaselor demineralizate. Studiul, realizat pe 1.500 de femei si tot atatia barbati, a masurat densitatea minerala la nivelul umarului si a coloanei vertebrale. Aceasta era mai scazuta cu 2-5% la femei. In schimb, barbatii nu erau afectati. Acidul fosforic ( ascuns sub numele de E 338) continut in bauturile cu cofeina aduce un aport excesiv de fosfor care reduce absorbtia calciului in oase. Distrugerea tesutului osos este accelerata la menopauza .
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »