Social

Coca Cola si Unilever dau 100.000 de euro pentru promovarea Romaniei

Comp
aniile Coca Cola si Unilever au finantat cu aproximativ 100.000 de euro o campanie de promovare catre investitorii straini a oportunitatilor de afaceri din Romania, care se va desfasura, in martie si aprilie, in publicatiile Financial Times si The Economist . Lansarea campaniei a fost marcata, ieri, la sediul Ministerului Integrarii Europene, de o conferinta de presa la care au participat ministrul Anca Boagiu si reprezentantii celor doua companii precum si ai publicatiilor. The Economist nu a fost repre-zentat la conferinta, dar a dat publicitatii un comunicat in care arata ca aceasta campanie presupune publicarea unei serii de informatii, sub forma unor editoriale publicitare, referitoare la oportunitatile oferite de economia Romaniei . Campania cuprinde publicarea, in 2 si 16 martie si in 6 aprilie, in ziarele mentionate, de advertoriale realizate de companiile amintite, cu sprijin tehnic de la Ministerul Integrarii. Advertorialele vor contine informatii, furnizate de MIE, despre progresele si despre oportunitatile de afaceri ale Romaniei, precum si "povestile de succes" ale celor doua companii in tara noastra.
  •   2007-03-03
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din social

Sfatul expertului


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului