Social

#cola cola #olimpiada

Coca-Cola in chineza inseamna “Fericire delicioasa”

Bucuresti, 25 iulie 2008 - Caracterele chinezesti utilizate pentru scrierea marcii Coca-Cola se traduc prin expresia: “Fericire Delicioasa”. Inaintea Jocurilor Olimpice de la Beijing 2008, Compania Coca- Cola va transmite lumii intregi mesajul sau de „Fericire Delicioasa” pe sticle sau can-uri de colectie care vor fi distribuite in peste 150 de tari simultan. Aceasta actiune este fara precedent, fiind prima serie de colectie atat de extinsa produsa de Compania Coca-Cola. In Romania, can-urile de colectie vor fi distribuite incepand cu luna august, 2008.

Ambalajele din colectia “Fericire Delicioasa” fac parte din campania de comunicare pentru Jocurile Olimpice: “Live Olympic on the Coke Side of Life”.

In China, expresia “Fericire Delicioasa” a fost legata de la inceput de logo-ul Coca-Cola transcris cu caractere chinezesti. Istoria acestei interpretari a debutat odata cu introducerea bauturii Coca-Cola catre populatia chineza, in 1927.

“Cand Coca-Cola a fost introdusa in China, in 1927, logo-ul din limba engleza a fost reprezentat cu caractere chinezesti. Compania Coca-Cola a selectat patru caractere chinezesti care, combinate, aproximau pronuntia in limba engleza a sunetelor „Coca-Cola”. Cea mai apropiata sintagma in dialectul mandarin care a putut fi gasita a fost o combinatie de patru caractere care erau pronuntate: ke-kou-ke-le”, a declarat Bianca Bourbon, Marketing Manager, Coca-Cola Adriatic and Balkans Business Unit.  
 
“Suntem bucurosi ca putem distribui aceste can-uri speciale si in Romania. Ambalajele de colectie vor fi disponibile incepand cu luna august pana la sfarsitul Jocurilor Olimpice. In Romania am ales sa traducem expresia “Delicious Happiness” prin “Fericire delicioasa”, exprimand in acelasi timp gustul delicios si beneficiul emotional asociat cu Coca-Cola”, a adaugat Dragos Militaru, Market Manager, Coca-Cola Romania & Moldova.

Coca-Cola este Partenerul Oficial International al Jocurilor Olimpice, Partener al Comitetului International Olimpic si Sponsor al Jocurilor Olimpice de la Beijing 2008. Incepand cu 1928, Compania Coca-Cola a fost in mod constant asociata cu Jocurile Olimpice, fiind cel mai longeviv suporter corporate al Olimpiadei.

Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de Stiri Principale Acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea