"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Consumarea a doar doua patratele de ciocolata neagra, zilnic, reduce tensiunea arteriala fara a exista riscul cresterii in greutate, arata un studiu german, citat de AFP. "Pana acum medicina nu cunostea efectul pe care il poate avea consumul zilnic de ciocolata neagra, bogata in cacao, dar cu putine zaharuri si grasimi", a explicat dr. Dirk Taubert, de la Spitalul Universitar din Cologne, coordonatorul studiului. Acesta a monitorizat, timp de un an, influenta pe care o are consumul de ciocolata in cazul a 44 de adulti hipertensivi nou depistati. Cercetatorii au constatat la sfarsitul perioadei de monitorizare ca persoanele care au consumat ciocolata neagra au inregistrat o diminuare notabila a tensiunii arteriale, fara acumulare de kilograme, si o schimbare a continutului sanguin de lipide si glucoza. In schimb, cei care au consumat doar ciocolata alba nu au inregistrat nicio modificare a tensiunii arteriale.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »