"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Persoanele care beau o cana cu ceai in fiecare zi ar putea avea un risc mai mic cu 20-30% de a face doua tipuri frecvente de cancer de piele , arata un studiu aparut in "Journal of the American Academy of Dermatology". Ceaiul contine un antioxidant denumit EGCG care ar reduce efectele negative ale radiatiilor UV asupra pielii si riscul de carcinom bazocelular si de carcinom scuamos, sustin cercetatorii de la Dartmouth Medical School in Lebanon, New Hampshire. Studiul a fost realizat pe un esantion de 2.200 de adulti si a indicat ca cele mai bune rezultate le-au avut cei care au baut cel putin doua cani de ceai pe zi.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »