"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
O ceasca de cafea pe zi protejeaza ficatul de boli grave ca ciroza sau cancerul, arata un studiu al cercetatorilor de la institutul italian Mario Negri. Acest lucru este datorat antioxidantilor continuti de cafea si au efect numai daca doza este adecvata, nu mai mult de trei cesti zilnic. Altfel pot sa apara tulburari ale ritmului inimii ca tahicardia sau insomnia . Cercetatorii au aratat ca prezenta enzimei GGT, unul dintre indicatorii cirozei, este cu atat mai scazuta, cu cat consumul de cafea este mai mare. In acelasi timp, se micsoreaza si nivelul transaminazelor, un alt indicator al imbolnavirii ficatului. Mai ales bautorii de alcool pot fi fericiti, deoarece cinci cesti de cafea le reduce riscul aparitiei cirozei cu 30 la suta.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »