"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
O noua cercetare indica faptul ca, cafeaua poate ajuta la prevenirea cariilor dentare. Descoperirea a fost publicata in Journal of Agricultural and Food Chemistry . Cafeaua preparata din boabe prajite de cafea are proprietati antibacteriene impotriva anumitor microrganisme, incluzand aici si Streptococcus mutans (S. mutans), principala cauza a cariilor dentare. Incercand sa descopere mai mult despre aceasta proprietate a cafelei, cercetatorii de la doua universitati italiene au condus teste de laborator care au aratat ca anumite molecule din cafea previn aderarea S. mutans la smaltul dentar . „Toate tipurile de cafea au proprietati antiadezive datorate atat substantelor existente in mod natural in boabe, cat si a celor ce apara in urma prajirii acestora,” spune conducatorul acestui studiu, Gabriella Gazzani, de la University of Pavia. Ea, impreuna cu cercetatorii de la University of Ancona au analizat mostre de cafea verde , arabica prajita si robusta din tari diferite. (continuarea in Magazin Stiintific )
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »