"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Cafeaua bauta in cantitati rezonabile nu provoaca nasteri premature. Aceasta este concluzia la care au ajuns medicii danezi in urma unui studiu , publicat pe cnn.com. Doctorii au descoperit acest lucru in urma unei cercetari efectuate pe 1207 de femei insarcinate si consumatoare de cafea. Participantele la studiu au fost impartite, fara sa stie, in doua grupe: consumatoarele de cafea normala si bautoarele de cafea decofeinizata. La sfarsitul experimentului, specialistii au fost uimiti sa constate ca nu exista nicio diferenta majora intre cele doua grupuri. 5% dintre femeile care au baut cafea decofeinizata au nascut prematur , in timp ce doar 4% dintre femeile care au consumat cafea normala s-au confruntat cu aceasta situatie nedorita. "Trei cesti de cafea pe zi nu sunt considerate nocive pentru femeile insarcinate, insa o cantitate mai mare ar putea afecta sarcina", a declarat doctorul Bodil Hammer Bech, conducatorul echipei de cercetatori danezi.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »