"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Cafeaua previne pierderile de memorie care apar odată cu înaintarea în varstă, este concluzia unui studiu apărut în Marea Britanie. Cercetătorii de la Universitatea din Birmingham au descoperit că activitatea electrică a creierului poate fi modificată de cofeină. Aceasta măreşte capacitatea de învăţare şi memorare, intensificand impulsurile electrice ale celulelor nervoase, cunoscute sub numele de ritmuri gamma. Profesorul Martin Vreugdenhil, coordonatorul acestui studiu, a declarat: "Cercetările au indicat că utilizarea cofeinei duce la creşterea vioiciunii, la intensificarea activităţii corticale şi la procesarea mai rapidă a informaţiilor în creier ". Vreugdenhil a adăugat că excesul de cafea poate avea şi reacţii adverse: tulburări de somn şi efecte negative asupra activităţii cardiace.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »