Social

Bucurestenii isi iubesc orasul pentru ca le ofera bani

Prim
ul dintre motivele pentru care locuitorii Capitalei iubesc orasul in care traiesc il reprezinta oportunitatile de cariera. Bucurestenii se dovedesc foarte pragmatici atunci cind enumera calitatile care ii fac sa nu aleaga un alt oras in care sa traiasca. Aproape 32% dintre cei stabiliti pe malurile Dimbovitei declara ca isi iubesc urbea pentru oportunitatile de cariera care le sint oferite aici, se arata intr-un studiu comandat de agentia de publicitate GMP pentru clientul sau Apa Nova . Motivatiile de natura practica sint la fel de raspindite printre romanii legati zi de zi de viata din Capitala: 14 procente dintre acestia prefera Bucurestiul pentru cluburi, baruri si terase. Agitatia metropolei este la fel de apreciata, peste 16% din cei 800 de respondenti declarind ca sint fascinati de faptul ca Bucurestiul este un oras viu. La polul opus, in topul motivelor pentru care orasul este destinatia preferata se afla momentele frumoase petrecute aici, bifate doar de catre 10% dintre cei intervievati. Printre locurile apreciate de bucuresteni se numara parcurile Alexandru Ioan Cuza , Cismigiu, Tineretului, Oraselul Copiilor , Herastrau, Carol si Floreasca. Stadioanele de fotbal sint la fel de bine vazute, urmate de destinatii precum teatrele National si „ Constantin Tanase “, Opera, mall-urile, cinematografele si muzeele. Cind trebuie sa-si verse naduful insa asupra primului oras al tarii, traficul, praful, aglomeratia, mizeria, stresul, haosul si strazile dezafectate sint principalele nemultumiri insirate de bucurestenii care au luat parte la sondaj. Cu emotie prin Capitala Pentru a lega mai bine bucurestenii de locul in care traiesc, Apa Nova impreuna cu agentia GMP vor lansa campania „Apa Nova pentru Bucuresti“, desfasurata pe o perioada de doi ani. O serie de reclame difuzate pe print, tv, radio sau outdoor ii vor insoti pe locuitorii Capitalei in incercarea de a-i apropia mai mult de oras. Incepind cu 1 septembrie, statiile de autobuze, metrourile, parcurile si strazile vor fi impinzite de mesaje nostalgice precum: „Strada unde am pupat-o pe Mimi“, „Locul unde bateam mingea cu baietii“ sau „Troleul care ma ducea acasa“. „Scopul campaniei este sa implicam emotional locuitorii orasului in viata acestuia. Bucurestiul este mai mult decit un job bun sau un bulevard cu multe baruri“, spune Andreas Baude, director general Apa Nova.
  •   2007-08-30
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din social

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Coca Maria Miorica, economist: Ce se intampla cu salariatii part-time de luna aceasta. Tot ce trebuie sa stii

Expertul Acasa.ro, Coca Maria Miorica, economist, inspector HR

Pune o intrebare


Citeste pe divahair.ro

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila:  Condu-ti tu cariera, nu lasa cariera sa te conduca!

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii