"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Dieta alimentara bogata in fibre poate reduce la jumatate riscul de aparitie a cancerului la san, este concluzia unui studiu realizat de o echipa de cercetatori britanici si publicat in International Journal of Epidemiology, informeaza dailymail.co.uk. Dieta bogata in fibre, prezente in painea si cerealele integrale, poate proteja femeile tinere impotriva cancerului la san dar nu are efect in cazul femeilor la menopauza . Cercetatorii de la Universitatea din Leeds au sugerat ca femeile ar trebui sa consume zilnic cel putin 30 de grame de fibre care se gasesc si in legume si fructe. Profesorul Janet Cade, coordonator al acestui studiu, a declarat ca acesta este primul studiu care demonstreaza clar efectul protector al fibrelor in cazul femeilor tinere, dar ca inca nu s-a gasit o explicatie a acestui fenomen. Printre posibilele explicatii se numara faptul ca alimentele cu continut mare de fibre sunt bogate in vitamine, zinc si alti nutrienti care au proprietati antioxidante. O a doua explicatie este faptul ca acestea controleaza glicemia, variatiile de nivel de zahar in sange, putand preveni aparitia cancerului. Cea de-a treia explicatie este ca fibrele reduc nivelurile de hormoni la femeile tinere. La studiu au participat 35.000 de femei care au fost monitorizate timp de sapte ani.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »