Recomandarea saptamanii

Castiga accesorii personalizate Men In Black 3

Castiga accesorii personalizate Men In Black 3
"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.

Vremea in Bucuresti

22° C

Min.:19° C

Max.:22° C

ploaie slaba

Bauturile consumate in familie reduc alcoolismul in randul tinerilor

Categorii: Social
Marime text Minus_h Plus_h  
225x169
Adolescenţii care consumă alcool în familie, într-un mediu controlat şi în cantităţi moderate, prezintă o mai mică probabilitate de a transforma această activitate într-un viciu. Aceasta este concluzia cercetătorilor de la Universitatea din Liverpool, studiu citat de bbc.co.uk. În cadrul cercetării a fost monitorizat comportamentul a peste 10.000 de adolescenţi cu varsta cuprinsă între 15 şi 16 ani. Dintre aceştia, aproximativ 90 la sută au recunoscut că au consumat alcool, dintre care 38 la sută au declarat un consum zilnic, 24 la sută consumă alcool frecvent şi 50 la sută consumă alcool în public. Studiul a mai relevat că o treime din cei intervievaţi îşi cumpărau singuri băutură, aceştia fiind mai predispuşi la alcoolism decat cei care nu aveau acest obicei. Dr. Mark Bellis, conducătorul studiului, a afirmat că 75 la sută din tinerii cu varsta de 14 ani au consumat cel puţin o dată băuturi alcoolice. "Cum este mai bine: ca tinerii să înveţe să consume alcool de la părinţi, într-un mediu social responsabil, sau ca aceştia să înveţe să bea ascunşi prin parcuri sau baruri?", a afirmat dr Bellis. "Adolescenţii care beau fără ca părinţii să ştie au şanse mari să devină consumatori împătimiţi de alcool, ascunzand faptul că beau şi neputand discuta în familie despre asta", a continuat conducătorul studiului.
Autor:
Sursa: Adevarul
Data: 2007-05-15
Print_icon Email_icon   Facebook_icon   Twitter_icon   Delicious_icon   Ym_icon  
Voteaza: 
Lloop-icon Vizualizari: 214 Lstar-icon Rating: 0
Adauga comentariul tau la articolul "Bauturile consumate in familie reduc alcoolismul in randul tinerilor"
Sau
Logeaza-te pe facebook pentru a posta comentariul
Va rugam completati E-mail valid.
Va rugam completati Nume.
Va rugam completati E-mail valid.
Reset
Cei care au citit "Bauturile consumate in familie reduc..." au citit si :
Bacalaureat 2012: Incep inscrierile

Bacalaureat 2012: Incep inscrierile

In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Plimbari gratuite pe lacul Herastrau, luni si marti

Plimbari gratuite pe lacul Herastrau, luni si marti

Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »
Statuie  reprezentativa pentru barbatii romani, cu ocazia Zilei Barbatului

Statuie reprezentativa pentru barbatii romani, cu ocazia Zilei Barbatului

In parcul "Lumea Copiilor" din Bucuresti, chiar de Ziua Barbatului (5 mai), ar putea fi ridicata o statuie citeste mai departe »
Ce se intampla acum pe site
Adelina Pestritu trece prin momente dificile. Afla ce i s-a intamplat!
DANI a comentat la articolul Adelina Pestritu trece prin momente dificile. Afla ce i s-a intamplat!

acum 1 ore, 14 minute, 15 secunde

Adelina Pestritu trece prin momente dificile. Afla ce i s-a intamplat!
diana a comentat la articolul Adelina Pestritu trece prin momente dificile. Afla ce i s-a intamplat!

acum 1 ore, 16 minute, 43 secunde

Cum poti ajunge administrator de bloc?
Dumitrescu Mariana a comentat la articolul Cum poti ajunge administrator de bloc?

acum 1 ore, 19 minute, 59 secunde