"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Consumul zilnic de bauturi acidulate dubleaza riscul de aparitie a cancerului pancreatic, una dintre cele mai grave forme ale acestei maladii, este concluzia unui studiu realizat de o echipa de cercetatori suedezi. Persoanele care consuma bauturi precum ceai si cafea indulcite sunt, de asemenea, supuse acestui risc. Vina o poarta cantitatile masive de indulcitori adaugate acestor bauturi. Aproximativ 7.000 de persoane care se imbolnavesc anual in Marea Britanie de cancer pancreatic mor la putin timp dupa diagnostic , mai ales din cauza faptului ca simptomele acestei maladii grave sunt observate prea tarziu, iar tumorile sunt foarte greu de detectat. Doar 2% dintre pacienti reusesc sa supravietuiasca peste cinci ani cu ajutorul tratamentului, care combina chirurgia cu chimioterapia. Cercetatorii de la Institutul Karolinska, autorii acestui studiu, au descoperit ca persoanele care consuma zilnic cel putin doua doze de bauturi acidulate prezinta cu 90% mai multe riscuri de a fi diagnosticate cu cancer pancreatic fata de cei care nu consuma astfel de bauturi.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »