Social

Axel Springer preia un sfert din Dogan TV pentru 375 milioane de euro

Axel
Springer, cel mai mare grup de presă din Germania, şi-a anunţat intrarea pe piaţa turcă de euro . Tranzacţia urmează să fie supusă aprobării autorităţilor din domeniul concurenţei, fiind posibil chiar ca preţul să fie reajustat "în funcţie de valoarea viitoare a Dogan TV", explică grupul german. Dogan TV deţine postul de televiziune Kanal D , precum şi alte canale de televiziune specializate, printre care şi CNN Türk. Grupul Dogan Yayin Holding, proprietarul Kanal D, este cotat la Bursa de la Istanbul şi este la randul său o filială a conglomeratului familiei Dogan, cu activităţi în sectorul energiei, asigurărilor şi turismului. Dogan deţine cotidienele "Hürriyet", "Milliyet", "Radikal", "Posta", "Fanatik" şi "Turkish Daily News".
  •   2006-11-17
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din social

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihologul Cristina-Andreea Dumitras: Care sunt joburile de viitor?

Expertul Acasa.ro, psihologul Cristina-Andreea Dumitras

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului