"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Este mult mai probabil pentru copiii alaptati natural sa obtina rezultate mai bune la masurarea vederii stereoscopice decat cei care au primit lapte praf in timpul prunciei, conform cercetatorilor englezi. “Studiul nostru,” a declarat la Reuters dr. Atul Singhal de la Institutul Sanatatii Copilului din Londra, “adauga la dovezile tot mai multe ca alaptatul natural are beneficii pe termen lung pentru dezvoltarea vederii.” O concentratie mai ridicata de acid gras DHA (acid docosahexaenoic) in laptele de la san decat in laptele praf a fost propusa drept explicatie pentru acest efect, noteaza Singhal si colegii sai in Jurnalul American de Nutritie Clinica si acest lucru a fost un argument pentru adaugarea de DHA la laptele praf. Pentru a investiga mai departe, echipa a studiat 78 de copii hraniti in prealabil prin alaptare naturala si 178 de copii hraniti in prealabil cu lapte praf, cu varste intre 4 si 6 ani, copii fiind monitorizati de la nastere. In primele 6 luni de viata, copiii hraniti cu lapte praf au primit la intamplare lapte praf cu sau fara supliment de DHA sau acid arachidonic. (continuarea in Epoch Times Romania )
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »