Recomandarea saptamanii

Castiga accesorii personalizate Men In Black 3

Castiga accesorii personalizate Men In Black 3
"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.

Vremea in Bucuresti

23° C

Min.:19° C

Max.:23° C

ploaie slaba

Acneea, stimulata mai mult de lapte decat de pizza

Categorii: Social
Marime text Minus_h Plus_h  
ovul
Consumul regulat de lapte ar putea fi responsabil de apariţia acneei, în special la adolescenţi, arată un studiu publicat în Jurnalul Academiei Americane de Dermatologie şi preluat de thisislondon.co.uk. Deşi mulţi tineri sunt sfătuiţi să renunţe la chipsuri şi la ciocolată, aceştia ar face mai bine să elimine din alimentaţie laptele, susţin cercetătorii de la Şcoala pentru Sănătate Publică de la Harvard. Hormonii care se găsesc în mod natural în lapte şi alte produse lactate „hrănesc" acneea pentru că din cauza acestora pielea devine grasă, iar porii se blochează. Procesarea laptelui înrăutăţeşte situaţia deoarece versiunile care conţin puţine grăsimi pot ridica nivelul hormonilor. Stresul poate fi o altă cauză Foarte comună în adolescenţă, acneea afectează pană la 98% din tinerii cu varste între 16 şi 18 ani. De obicei este provocată de schimbările hormonale, dar ea poate fi declanşată şi de stres. Cercetătorii americani au analizat dietele alimentare ale 47.000 de adolescenţi şi apoi au comparat cazurile de acnee cu consumul de lapte. Rezultatele au arătat o legătură clară între lapte şi problemele pielii. Persoanele care beau zilnic două căni cu lapte degresat prezintă cu 44% mai multe probabilităţi de a avea acnee. Cele care beau zilnic o cană de lapte integral prezintă cu 12% mai multe riscuri de a dezvolta această boală. Tinerii care consumă în general mai mult de o cană cu lapte zilnic prezintă cu aproape 50% mai multe probabilităţi de a dezvolta o acnee faţă de cei care beau rar sau care nu beau deloc lapte. Branzeturile contribuie la creşterea riscurilor, dar nu acelaşi lucru se întamplă cu chipsurile, ciocolata şi pizza.
Autor:
Sursa: Adevarul
Data: 2007-05-10
Print_icon Email_icon   Facebook_icon   Twitter_icon   Delicious_icon   Ym_icon  
Voteaza: 
Lloop-icon Vizualizari: 400 Lstar-icon Rating: 0
Adauga comentariul tau la articolul "Acneea, stimulata mai mult de lapte decat de pizza"
Sau
Logeaza-te pe facebook pentru a posta comentariul
Va rugam completati E-mail valid.
Va rugam completati Nume.
Va rugam completati E-mail valid.
Reset
Cei care au citit "Acneea, stimulata mai mult de lapte decat..." au citit si :
Bacalaureat 2012: Incep inscrierile

Bacalaureat 2012: Incep inscrierile

In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Plimbari gratuite pe lacul Herastrau, luni si marti

Plimbari gratuite pe lacul Herastrau, luni si marti

Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »
Statuie  reprezentativa pentru barbatii romani, cu ocazia Zilei Barbatului

Statuie reprezentativa pentru barbatii romani, cu ocazia Zilei Barbatului

In parcul "Lumea Copiilor" din Bucuresti, chiar de Ziua Barbatului (5 mai), ar putea fi ridicata o statuie citeste mai departe »
Ce se intampla acum pe site
Elena Udrea, deceptionata de Traian Basescu
Dante a comentat la articolul Elena Udrea, deceptionata de Traian Basescu

acum 3 ore, 9 minute, 45 secunde

Elena Basescu se pregateste de nunta?
po a comentat la articolul Elena Basescu se pregateste de nunta?

acum 3 ore, 9 minute, 53 secunde

Elena Udrea, deceptionata de Traian Basescu
Dante a comentat la articolul Elena Udrea, deceptionata de Traian Basescu

acum 3 ore, 11 minute, 21 secunde