"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Studii preliminare sugereaza ca in cazul copiilor cu un risc crescut de diabet de tip 1, aportul din dieta de acizi grasi Omega-3 a fost asociat cu o reducere a riscului autoimunitatii pancreasului. „Diabetul de tip 1 este o boala autoimuna care este careacterizata de distrugerea celulelor beta din pancreas care produc insulina . Nu este inca sigur ceea ce initiaza acest proces autoimun, dar se pare ca au o contributie mostenirea genetica si factorii de mediu”, sustin medicii de la Universitatea Colorado din Denver. Anumiti factori dietetici au fost asociati cu declansarea diabetului de tip 1. Studiul, desfasurat in perioada 1994 si 2006, a cuprins peste 1.700 de copii cu risc crescut de diabet tip 1. Rezultatele au sugerat ca un consum bogat de acizi Omega-3, care provine de la carnea de peste, a fost asociat cu un pericol scazut de a face diabet la copiii care aveau un risc genetic crescut. Aboneaza-te la Newsletter-ul de Sanatate Acasa.ro ca sa afli cum iti mentii sanatatea si frumusetea.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »