Social

#campanie seo #advertoriale seo #articole seo #optimizare seo

5 moduri de optimizare a site-ului pentru motoare de cautare

Motoarele de cautare reprezinta vectorul principal de raspandire a unei informatii. Cu cat mai mult acces ai la aceste motoare de cautare, cu atat brandul tau, numele afacerii tale si implicit serviciile sau produsele pe care le promovezi sunt mai cunoscute.

 

Concurenta este mare atat pe piata online, cat si pe cea offline si doar cei care sunt dispusi sa investeasca pentru a-si castiga increderea consumatorilor vor avea de castigat. Din fericire, exista modalitati de optimizare a site-urilor web, generandu-se astfel trafic pe site si crescand impactul asupra vizitatorilor, fidelizarea acestora si inclusiv rata de transformare a lor in clienti.

 

Iata cateva moduri prin care iti poti optimiza site-ul asa incat acesta sa se afle pe primele pozitii atunci cand un potential client da o cautare pe Google, spre exemplu, dupa un anumit cuvant cheie reprezentativ pentru domeniul in care activezi:

 

Include continut video

 

Textele sunt cele care aduc informatia, insa imaginile video sunt cele care o desavarsesc. Astfel ca un site fara continut video este ca si mort. Ca sa intelegem importanta videoclipurilor este suficient sa privim cateva dintre statisticile YouTube: are peste un miliard de utilizatori, adica aproape o treime dintre cei care navigheaza pe Internet. In plus, peste jumatate din toate vizionarile YouTube provin de pe dispozitive mobile.

 

Cu popularitatea sa incredibila, videoclipul nu mai este doar o optiune cand vine vorba de marketing, ci este un must. Videoclipul a devenit o parte foarte importanta a oricarei strategii de marketing digital, dar trebuie optimizat pentru a fi eficient. E important sa incluzi o descriere a clipului, construita pe cuvinte cheie si sa il promovezi.

 

Creeaza content relevant

 

Motoarele de cautare iau in considerare o serie intreaga de factori care determina relevanta continutului si a site-ului web. Nu este vorba doar de relevanta in ceea ce priveste un subiect important, ci si de cat de apropiat este site-ul si continutul acestuia de ceea ce cauta oamenii la un moment dat. De exemplu, rezultatele cautarii pentru "costum baie doua piese" in luna decembrie vor genera un set total diferit de rezultate decat aceeasi cautare in luna iulie. Daca un motor de cautare este capabil sa identifice ce doreste utilizatorul, acesta va putea oferi un set mai bun de rezultate pentru aceasta cautare. De aceea este atat de important sa producem continut relevant si de calitate, lucru realizabil prin articole SEO. Acestea fac ca fiecare pagina de pe site-ul tau sa devina relevanta pentru motorul de cautare.

 

Popularizeaza-ti brandul

 

Marca pe care o detii trebuie sa devina un brand. Cresterea popularitatii site-ului se bazeaza foarte mult pe cresterea gradului de constientizare a marcii. Pentru ca site-ul tau sa devina cunoscut publiculului tinta  trebuie sa ai un continut bun si foarte accesibil. Acest continut trebuie sa devina relevant asa incat sa fie recomandat de alte site-uri sau bloguri prin mentionari cu backlink catre site-ul tau. Poti face asta si platind publicarea de advertoriale SEO pe anumite site-uri cu relevanta mare, asa incat informatiile sa ajunga la cat mai multi utilizatori.

 

Asigura-te ca site-ul este usor accesibil

 

Cu cat este mai greu pentru motoarele de cautare si pentru publicul tinta sa acceseze si sa navigheze pe un site web, cu atat va fi mai scazut traficul. Nimeni nu vrea sa depuna eforturi pentru a vizualiza mai multe pagini, nimeni nu vrea sa piarda timp pana ce acestea se incarca. Viteza si securitatea sunt doi dintre cei mai importanti factori care determina plasarea site-ului tau in motorul de cautare. De aceea, este important sa faci o prioritate din experienta vizitatorului.

 

Foloseste cuvinte cheie

 

Utilizarea de cuvinte cheie si de expresii cheie este foarte importanta si trebuie subliniata. Pentru optimizarea site-ului trebuie sa incluzi cat mai mult acele cuvinte cheie relevante si dupa care iti doresti ca afacerea ta sa fie gasita prin motoarele de cautare. Plasarea acestor cuvinte cheie trebuie sa se faca atat in titluri, cat si in descrieri, in rubrici, in continut, in descrierile imaginilor si in adresele URL. Cuvintele cheie trebuie incorporate in mod natural.

 

Si pentru ca optimizarea SEO site-ului este cruciala pentru o clasare cat mai buna in motorul de cautare, cel mai indicat este sa apelezi la cei care cunosc cel mai bine ceea ce se afla in spatele acestei adevarate industrii a SEO.

 

Acasa.ro iti propune campanii de optimizare SEO care vor creste imaginea si prestanta in online si vor face mai usoara indexarea oricaror produse sau branduri. Acasa.ro are in portofoliu 120 de site-uri pe care pot fi publicate advertoriale SEO, asa incat articolele sa ajunga direct la publicul tau tinta. Solicita o oferta de pret personalizata pentru advertoriale SEO! Trimite un e-mail pe adresa natalia.ursu@machteamsoft.ro sau suna la numarul 0726 415 809.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea