Social

133 de persoane au asteptat 16 ore pe Aeroportul Cluj-Napoca

133 de persoane au asteptat 16 ore pe Aeroportul Cluj-Napoca sa plece in vacanta 133 de persoane din toata tara, printre care un grup de judecatori din Targu Jiu, au asteptat 16 ore sa zboare de pe Aeroportul international Cluj-Napoca spre Tunis, in vacanta, din cauza intarzierii unei curse charter a Kartago Tours. Oamenii, printre care se aflau si copii de trei ani, aveau programat zborul la ora 2.45, in noaptea de luni spre marti. „In jurul orei 4 am fost anuntati ca, din cauza cetii, cursa, care aducea oameni din vacanta, a trebuit sa aterizeze la Budapesta. Nu stiu de ce ne-au mintit, deoarece aici a fost senin pana la ora 5”, ne-a declarat Iulian Puscoiu, un tanar care mergea in luna de miere. „In jurul orei 4.30 s-a facut verificarea pasagerilor, dar am fost intorsi in sala de asteptare. Care ceata ? Era senin, se vedea luna. Ni s-a dat un numar de urgenta, dar nu a raspuns nimeni”, a spus si Ciprian Cismas. Alta turista, Anica Merisescu, a intocmit o lista cu toti pasagerii, pentru a deschide o actiune in instanta impotriva Kartago, pentru daune. „A fost foarte frig, curent, noi suntem imbracati pentru tarile calde. Multi au dormit cu capul pe mese, unii stateau in picioare, deoarece nu sunt scaune destule”, s-a plans ea. Reprezentantul Kartago, Monica Pop, care la ora 9.00 le-a adus pasagerilor cate-un sandvici, a explicat dimineata ca, de cum se ridica ceata, avionul va sosi. Ceea ce nu s-a intamplat. Potrivit directorului aeroportului, David Ciceo, la ora 11.00 erau deja conditii de zbor, iar distanta Budapesta – Cluj-Napoca se face in 35 de minute. Ciceo a confirmat spusele calatorilor referitoare la faptul ca, noaptea, cerul a fost senin. „Daca avionul nu intarzia, puteau decola. Fenomenul de inversiune termica si ceata s-a produs abia pe la 5”, ne-a declarat Ciceo. In jurul orei 13, calatorii au fost anuntati ca avionul de la Budapesta va ateriza la 15.45, urmand sa plece spre Tunisia la 16.30. Avionul a decolat la 17,30, cu 16 ore intarziere. „Am vorbit la Protectia Consumatorului cu directoarea, care ne-a spus ca va trimite un inspector sa ne preia plangerea. Deocamdata asteptam. De dimineata, cand, potrivit programului, aveam bufet suedez, nu ne-a mai dat nimeni o firimitura”, ne-a mai spus Iulian Puscoiu. Aboneaza-te la Newsletter-ul de Turism Acasa.ro ca sa afli care sunt cele mai frumoase destinatii de vacanta.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea