Showbiz

Mihai Traistariu cucereste piata spaniola

Reteta de succes a cantaretului Mihai Traistariu pare sa semene cu cea a baietilor de la O-Zone. Dupa participarea la Eurovision in 2006, solistul constantean Mihai Traistariu a devenit o emblema a Romaniei, in prezent fiind unul dintre cei mai apreciati artisti romani in strainatate , dovada fiind numeroasele concerte in Europa. Cucereste piata muzicala spaniola Astfel, la un an si jumatate de la succesul obtinut la Eurovision cu piesa "Tornero", Mihai intra serios pe piata spaniola. Dupa ce in vara anului trecut a intrat pe compilatia "Todo Exitos 2007", alaturi de piese ale unor artisti precum: David Bisbal , Keane, Black Eyed Peas sau Dannii Minogue, iata ca "Tornero" apare pe o noua compilatie, "Superventas 2007", lansata acum o luna de zile. Potrivit lui Mihai Traistariu, compilatia costa 18 euro si contine 20 de cantece. Alaturi de Mihai, pe aceasta compilatie mai sunt inclusi Paulina Rubio, Nelly Furtado , Rihanna si Fedde Le Grand. In tot acest timp, celalalt hit al cantaretului, "Dimmi si o no", se afla in topuri in: Ungaria, Norvegia, Ucraina, Slovenia, Estonia, Rusia, Franta (unde se vinde pe Internet) sau in Turcia. Film documentar despre cariera sa muzicala Revenind la Spania, in luna decembrie a anului trecut, Mihai a sustinut un concert pentru romani, ocazie cu care a fost desemnat "cea mai buna voce masculina". In luna decembrie artistul a scos pe piata si un DVD ce cuprinde un film documentar despre cariera sa muzicala, dar si ipostaze intime din viata cantaretului. DVDul este distribuit in 14 tari, costurile de productie ajungand la 70 000 de euro. Urmariti videoclipul piesei "Tornero", ce a castigat locul IV la Eurovisionul din 2006

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Top

Cauta-ti perechea