Romani de succes

#armina popeanu #genti pictate #lyria #femei antreprenor #romani de succes

La 27 de ani a creat un brand de succes plecand de la o... poveste

Armina Popeanu are 27 de ani și deja o experienta de doi ani in administrarea unei afaceri. Si nu orice afacere, ci una creata de ea de la A la Z. Absolventa a Facultatii de Arhitectura, tanara antreprenoare a lasat deoparte amenajarile de interioare pentru a se dedica unei pasiuni. De fapt doua: cea pentru pictura si cea pentru moda. Ca orice femeie, intelege nevoia de frumos, dar si de practic, de util, a femeii contemporane puternice, care are ceva de spus. Asa ca a gasit un concept care sa uneasca toate aceste idei.

Asa s-a nascut, in urma cu doi ani, Lyria - povestea ta pictata. Adica a conceput prima colectie de genti pictate, a lansat un magazin online si apoi a facut totul ca afacerea sa se dezvolte frumos. Nu a fost deloc usor. Prima comanda a venit dupa mai bine de doua luni de la lansarea magazinului, iar urmatoarea dupa alte multe zile. Odata cu primele comenzi au aparut si primele probleme: furnizori neseriosi, care intarziau cu materia prima - gentile ce urmau a fi pictate - sau care aratau altfel decat cele comandate.

Asa ca tanara antreprenoare a decis sa schimbe foaia si sa ia in propriile maini soarta comenzilor. Si a achizitionat o fabrica de genti. In Brasov, asa ca face aproape zilnic naveta Bucuresti-Brasov. De multe ori cu trenul, ca sa aiba timp sa-si puna la punct agenda de peste zi sau de a doua zi. Chiar si acum, dupa ce a ajuns sa livreze in medie o geanta pe zi, Armina continua sa fie antreprenorul 3 in 1: si CEO, si marketing manager si mai ales designer. Dar a fost o vreme cand descrierea jobului ei presupunea inclusiv livrarea comenzilor. Iar aceasta a fost poate cea mai importanta lectie de business pe care a experimentat-o si pe care o transmite mai departe. 

"In primul an am livrat aproape toate comenzile personal, am fost prin tot Bucurestiul, stiam toate zonele mai bine ca taximetristii. A fost o perioada minunata. Am cunoscut fiecare client Lyria. Este o experienta pe care o recomand oricui vrea sa inceapa un business: sa isi cunoasca in detaliu clientul. Numai asa poate raspunde nevoilor lui", a explicat Armina Popeanu. 

Ce s-a schimbat in doi ani de antreprenoriat? In primul rand, ritmul de dezvoltare. Lyria are la activ cateva colectii, iar acum in toamna se pregateste sa scoata una noua, iar Armina promite ca va fi una speciala. Apoi urmeaza un concept store, cel mai probabil la inceputul anului viitor. "Acum, cu propria fabrica, procesul de productie a devenit mult mai usor. Usor in sensul ca timpul de la schita la realitate este mult mai mic. Putem crea aproape orice isi doreste un client", a mai spus tanara femeie de afaceri multumita de evolutia businessului.

Desigur, este inca la inceput. Insa povestea ei de succes reprezinta o inspiratie pentru alti antreprenori, pentru tineri care isi doresc sa faca din pasiunea lor un business. Iar Armina si Lyria sunt dovada ca se poate. 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Top

Cauta-ti perechea