IT & C

BBC intra in parteneriat cu MySpace

British Broadcasting Corporation (BBC) a anuntat un viitor parteneriat cu popularul in retea, MySpace, cu scopul de a-si face mai accesibile materialele video tinerilor. MySpace a anuntat miercuri ca parteneriatul este primul de acest fel pentru site, cele doua companii urmand sa imparta veniturile din publicitate, informeaza The New York Times. BBC are deja experienta Google YouTube, cu care a incheiat un contract pentru a face accesibil pe Internet continut video , in scopul de a-si largi audienta. Ceea ce s-a si intamplat, din februarie pana acum BBC inregistrand mai mult de 3 milioane de vizualizari . Noul parteneriat merge pe aceeasi linie a largirii spectrului de audienta prin intermediul site-urilor cu o puternica componenta video. Managerul MySpace, Jeff Berman, a declarat la randul lui ca untilizatorii site-ului “consuma o uriasa cantitate de postari video" si ca, in vreme ce MySpace TV ofera utilizatorilor episoade lungi de la NBC si FOX, consumatorii prefera mai mult inregistrari video mai scurte. Astfel, noul site BBC promite clipuri ale celor mai bune momente din istoria televiziunii britanice grupate in canale de comedie, drama, science fiction, documentar etc. Pe YouTube, cele mai cautate clipuri BBC sunt seriile emisiunii “ Top Gear ” care pe MySpace vor avea un canal special. Astfel, utilizatorii vor avea posibilitatea sa transfere continut video pe profilul pe care il detin pe pagina MySpace si sa-l discute pe un forum BBC. Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de stiri generale Acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele