IT & C

Yahoo lanseaza SmartAds

Yahoo a lansat ieri un nou produs de afisare a reclamelor numit SmartAds, anunta Reuters. Acest nou produs permite comerciantilor sa ofere reclame personalizate in functie de varsta, genul, locatia si activitatile online ale navigatorului pe Internet. Reclame personalizate Yahoo SmartAds combina capacitatile de tintire demografica, geografica si comportamentala ale Yahoo cu o noua platforma de creare de reclame, aflata in proces de patentare, care permite sistemului de reclame al companiei sa creeze reclame personalizate in timp real. Compania lanseaza reclamele impreuna cu doua mari companii aeriene si cateva turistice. Prin aceasta lansare Yahoo, deja lider in afisarea de publicitate online , obtine un avans in fata competitorilor sai. Achizitii importante pentru Google si Microsoft In prezent, Yahoo trece printr-o perioada grea, luptand sa-si creasca din nou veniturile si valoarea actiunilor dupa pierderea cursei in cautare si publicitate cu Google. Lansarea SmartAds vine dupa ce Google a achizitionat compania de online DoubleClick pentru suma de 3.1 miliarde $, iar Microsoft a fost de acord sa plateasca 6 miliarde $ pentru Aquantive. SmartAds va fi implementat pe toate site-urile Yahoo dar si pe site-urile partenerilor sai eBay si Comcast Corp.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele