Noii-imbogatiti ai Japoniei dau iama in magazinele de firma si afiseaza o opulenta in deplin contrast cu traditionala modestie nipona . Sunt gata sa plateasca sute de mii de dolari pentru a-si tuna autoturismele personale, beau Martini „garnisit” cu diamante si isi permit sa dea cate 130.000 $ pentru un ceas. Acestia sunt noii imbogatiti ai Japoniei, care au inceput sa cheltuiasca masiv din capitalul acumulat, devenind clientii preferati ai magazinelor de lux.
Intr-o societate care obisnuia sa aprecieze egalitatea si modestia, ei nu se sfiesc sa isi etaleze averile impresionante, comenteaza Reuters. Chiar daca economia japoneza are acum ceva probleme si moneda nationala s-a depreciat, cererea pentru produsele de lux este ridicata, tocmai datorita japonezilor cu dare de mana.
(continuarea in
Evenimentul Zilei )
Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de stiri generale Acasa.ro