IT & C

Primul program Business Superbrands in plina derulare in Romania

Programul Superbrands continuă în Romania cu Superbrands, un nou instrument menit să identifice şi să onoreze brandurile de excepţie din de pe piaţa romanească. Demarat în luna martie a.c., procesul de analiză şi validare a brandurilor s-a încheiat. Rezultatele documentării de piaţă efectuate de Compania Nielsen, partenerul programului Superbrands pentru Romania, au fost supuse atenţiei noului Consiliul Business Superbrands, constituit din 24 de membri reprezentativi ai mediului de afaceri din Romania, care a evaluat individual 2300 de branduri , romaneşti şi internaţionale, cuprinse în 46 de categorii, pe diverse domenii de activitate, conform metodologiei Superbrands. Criteriile din acest an, specifice Business Superbrands, sunt: reputaţie & prestigiu, calitate, încredere şi diferenţiere pe piaţă. În urma procesului de , rezultatele preliminare arată că unul din trei validate de către Consiliul Business Superbrands este eligibil pentru a primi statutul de Business Superbrands pe piaţa din Romania. (continuarea in Agora )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele