Diferentele mari de preturi dintre magazinele offline si corespondentele lor online, dar si comoditatea i-au incurajat pe tot mai multi romani sa faca tot mai des cumparaturi prin intermediul comertului electronic.
Potrivit unui studiu realizat recent de compania eMAG, cei mai multi romani se intereseaza de pe internet in vederea achizitiei unor noi produse, vanzarile in acest sector fiind peste media europeana.
„Din perspectiva retailului online stam mai bine decat multe alte tari. Daca media pietei europene este de 16,8%, in ceea ce priveste comertul electronic pe acest segment, anul trecut, in Romania, 20,3% din vanzarile de produse electronice, electrocasnice si IT au venit din online“, a declarat Iulian Stanciu, director general eMAG.
Studiu eMAG a aratat de asemenea ca numarul comenzilor online se ridica la 6.000 pe zi, iar frecventa vanzarilor este de 1 produs la fiecare 10 secunde.
Sursa foto: qmagazine.ro
#magazine online #retail #comert electronic # preturi online
Vanzarile online iau amploare. Romanii cumpara produse online la fiecare 10 secunde
Vanzarile online iau amploare. Romanii cumpara produse online la fiecare 10 secunde Diferentele mari de preturi dintre magazine si site-uri online, dar si comoditatea i-au incurajat pe tot mai multi romani sa faca tot mai des cumparaturi prin intermediul comertului electronic.- 2013-05-23 2013-05-23
Articole din financiar
Cauta-ti perechea